嘴角流油地美餐一顿

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

در مورد ضیافت غالباً لازم است که میز و صندلی از قبل چیده شود تا کسانی که در ضیافت شرکت می کنند بتوانند جای خود 謝師宴 احترام بگذارند. به طور معمول، موقعیت جدول با فاصله از جدول اصلی تعیین می شود. طبق جدول اصلی، سمت راست بالا، چپ پایین، نزدیک بالا، بسیار پایین. در مورد ارتفاع ترتیب صندلی، ملاحظات اصلی به شرح زیر است: ابتدا، صندلی میزبان را به عنوان مرکز انتخاب کنید، اگر میزبان شرکت کند، میزبان و میزبان را به عنوان معیار، نزدیک به بالا، بسیار پایین، بالا انتخاب کنید. راست، چپ و منظم دوم اینکه، VIP معمولاً در عالی‌ترین موقعیت، موقعیت دست راست میزبان قرار می‌گیرد، در حالی که VIP در موقعیت دست راست میزبان قرار می‌گیرد. ثالثاً، مهمانان اطراف میزبان باید سعی کنند برای تسهیل ارتباط با مهمانان عبور کنند و از نشستن افراد خود در کنار هم و مهمانان سرد خودداری کنند. اگر با یک مهمان خارجی ملاقات کنید، معمولاً مترجم در سمت راست مهمان قرار می گیرد. میز ضیافت های خانوادگی نسبتاً ساده است، میزبان و مهماندار معمولاً روبروی یکدیگر می نشینند یا روی هم می نشینند و میزبان عموماً به دیوار سالن برمی گردد.

1. وقتی به ضیافت دعوت می شوید، احتمالاً بیشتر به افراد سر سفره و گفتگوی سر میز علاقه دارید تا غذا. بنابراین هنگام غذا خوردن باید تا حد امکان صدا و حرکت کمتر باشد. 2. به محض اینکه مهماندار دستمال سفره را برمی دارد، شما هم می توانید دستمال سفره خود را بردارید و روی پاهایتان بگذارید. گاهی اوقات یک نان در دستمال وجود دارد، اگر چنین است، آن را بردارید و در یک بشقاب کوچک کنار آن قرار دهید. 3. اگر دستمال بزرگ است، آن را روی دامن بگذارید و اگر کوچک است، تمام آن را باز کنید. هرگز دستمال را به یقه یا جلیقه سنجاق نکنید و آن را در دستان خود نکشید. روغن یا کثیفی دهان یا انگشتان را می توان با گوشه دستمال پاک کرد. هرگز از آن برای تمیز کردن کارد و چنگال یا ظروف استفاده نکنید.

4. زمان شام معمولا با سوپ شروع می شود. بزرگترین قاشقی که باید جلوی شما باشد یک قاشق غذاخوری است که می تواند در کنار بشقاب سمت راست شما باشد. برای قرار دادن قاشق در وسط سفره خود از روش اشتباه استفاده نکنید، زیرا ممکن است برای مربای سبزیجات استفاده شود.

5. تا زمانی که مهماندار قاشق یا چنگال را برداشته باشد، مهمانان مجاز به خوردن هیچ بشقاب نیستند. مهماندار معمولا منتظر می ماند تا هر مهمان ظرف خود را بگیرد. او مانند یک عادت نخواهد بود، لطفا اول آن را بخورید. وقتی او قاشق یا چنگال را برمی دارد، به این معنی است که همه می توانند این کار را انجام دهند.

اگر یک بشقاب ماهی وجود داشته باشد که معمولاً بعد از سوپ داده می شود، میز ممکن است یک زوبین اختصاصی داشته باشد یا ممکن است شبیه یک چنگال گوشت باشد، معمولا کوچکتر. هارپون را در قسمت بیرونی چنگال گوشت، دور از بشقاب قرار دهید.

7. استخوان ها معمولا خیلی قبل از سرو ماهی از بین می روند، اگر ماهی خاردار می خورید، می توانید یک رول یا قرص نان در دست چپ و یک چاقو در دست راست بگیرید و خارها را بیرون بیاورید.

8. اگر خار در دهانمان است باید با انگشتانمان به آرامی و تا حد امکان نامحسوس آن را بیرون بیاوریم و روی لبه بشقاب بگذاریم نه روی میز و یا روی زمین بیندازیم.

  • ۰۰/۱۲/۰۷
  • njhdhud dgr

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی